`

Відпочинок у Залізному порту. Плюси і мінуси

Відпочинок у Залізному порту. Плюси і мінуси.

Доброго дня мої дорогі. Літо – пора відпусток, і ми в цьому році після деяких пошуків в інтернеті бюджетного відпочинку зупинилися на Залізному порту Херсонської області. Реклама обіцяла багато цікавих розваг, і ми вирішили відправитися туди.

Першим ділом зайнялися пошуком квитків на проїзд туди і назад через Приват 24. З квитками, скажу я Вам – напряг. Треба замовляти за два тижні наперед. Знайшли кілька вільних місць на Херсон і через 5 днів назад.

Визначилися з датою виїзду туди і назад згідно квитків, які ми забронювали в Приват 24, і зайнялися пошуком місця проживання на період відпочинку, знову ж таки в інтернеті. Вирішили шукати в приватному секторі, тому що судячи по ціні проживання в приватному секторі обходилося в два рази дешевше, ніж в пансіонатах.

Реклами в інтернеті багато, так що довго шукати не довелося. Передзвонили всього за двома номерами телефонів і зупинилися на тому, де обіцяли кращі умови за таку ж ціну. Подивилися фотографії кімнат, вибрали, яка нам сподобалася. Домовилися про дату приїзду-від’їзду, ціною, і тоді вже взяли квитки на поїзд. І це все не виходячи з дому. Вся попередня підготовка зайняла годину-півтора.

Плюси: Що не кажи, а інтернет – це сила!

Витрати: Квитки до Херсона і назад обійшовся в 450 грн. за двох плюс дитина –Ляля – безкоштовно. Вагон, звичайно, плацкартний, у нас же бюджетний відпочинок! Квитки до Залізного порту і назад – ще 500 грн. Ще 50 грн. – таксі. Всього 1000 грн.

Через два тижні – їдемо на море!

Дорога тривала 15 годин в поїзді з Вінниці до Херсона плюс 2 години в маршрутці з Херсона в Залізний порт. Виїхали з дому в 24 години, приїхали в Залізний порт в 6 годин вечора. На дорогу пішло 17 години з хвостиком.

Мінуси: У вагоні жарко, майже ніякої вентиляції. Вагони старі, ще совдепівські. Сама залізниця теж бажає кращого. Є хороші ділянки, поїзд їде швидко, а є погані, поїзд їде повільно, вагони кидає з боку в бік. Частина дороги до Херсона не електрифікована, вагони тягне тепловоз, з якого валять клуби диму, які якимось чином потрапляють у вагон, і цим усім доводиться дихати. Ось така наша Укрзалізниця.

Така ж проблема і з асфальтными дорогами. Є хороші ділянки, а є погані.

Плюси: Ми все-таки приїхали, нас зустріли автомобілем доброзичливі господарі нашого місця проживання, привезли нас під самий ганок, показали нам нашу кімнату. Все було відмінно. Ми швиденько розвантажилися і ще до темряви встигли сходити на море і скупатися.

Кімната приблизно 3х4 метри з туалетом і душем, що дуже зручно. Двомісне ліжко, маленький столик, тумбочка. На стіні вішалка з плічками. Ні стола, ні шафки. Все по мінімуму. Немає телевізора, вентилятора або кондиціонера. Є балкончик зі столиками і стільцями біля кожного номера. Кімната чистенька, затишна. Обіцяний Vi-Fi в кімнату не дістає, потрібно виходити хоча б на балкон, що не завжди зручно.

Кухня знаходиться окремо, одна на всіх на першому поверсі в окремому приміщенні . Відмінний посуд, вода, газ, три холодильники, 2 столи. Дуже чисто. Кухня нам сподобалася. На проти кухні під накриттям з телевізором стоять столики зі стільцями, де можна поїсти все приготоване, поговорити. Є мангал для приготування шашликів. Є садова гойдалка. Все дуже затишно і красиво розташоване.

Проживання нам обійшлося в 340 гривень в добу, або 1700 гривень за п’ять днів.

Veta на YouTube

П’ять років тому проживання в Греції в номері з туалетом, душем, холодильником, газовою плитою, посудом, столиком, шафою, балконом і терасою, з морем за 30 метрів від номерів  обходилося всього 10 $ на добу, що навіть на сьогодні становить 270 гривень. Це так, для порівняння. Адже ми живемо багатше, ніж греки, вірно? Що нам розмінюватися на дрібниці!

Ми ні в якому разі не женемо бочку на господарів, все було дуже добре. Спасибі їм за притулок і затишок. До речі, проживали ми на вулиці Богдана Хмельницького 13. Якщо комусь захочеться відпочити у Залізному порту, можете зняти кімнату для проживання, зателефонувавши по телефону  (066)857-35-31.

Море: До моря 15 хвилин ходьби, приблизно 2 кілометри. Може комусь це здасться мінусом, але ми вирішили записати це в плюси, тому що можна пройтися по польовій дорозі босоніж, не поспішаючи, послухати спів птахів, вдихнути свіже морське повітря, насолоджуватися природою після міської метушні. Наша Ляля вільно долала відстань туди і назад своїми маленькими ніжками.

Вода дуже чиста, тепла, Ляля плавала на колі, і ми ніяк не могли її витягти з води. Були невеликі хвилі, які підкидали нас і опускали, і це було дуже класно.

Мінуси: Багато медуз, які жалили ноги, і це було трохи неприємно. Але там їх будинок, куди від них подінешся!

Плюси: Біля моря є територія для кемпінгу, куди можна вільно під’їхати автомобілем, розкласти намети, розпалювати багаття, засмажити шашлики, коротше, як кажуть – відпочити «дикунами».

Мінуси: Якщо потрапите під дощ, який зазвичай супроводжується сильним вітром, то вам буде не солодко. Правда дощі короткі, півгодини-годину від сили. Але всякі спонтанні погано укріплені накриття зриває добре.

До моря від місця, де ми жили можна піти через місто, де багато магазинів, торгових точок, де ви можете купити все, що завгодно: сувеніри, морепродукти, овочі, фрукти. Також можете зайти в кафешки, ресторани, їдальні, де можна поїсти, попити чай, каву, холодненьке пиво, вино.

Так, вино. А вин тут величезна кількість різних сортів, кольорів та смаків. І воно продається на кожному кроці, через кожні 10-20 метрів!
60 гривень літр – вибирай, яку хочеш! Не дарма Херсон славиться своїми винами. Це ми побачили своїми очима.
Любителі дегустувати – приїжджайте в Залізний порт! Або в будь-яке інше місце Херсонської області. Я думаю – там такий же вибір!

Розваги: Цього добра на море величезна кількість! Катамарани, банани, катери, гірки, плаваючий острів, батути, парашути і так далі. Ну і ціни звичайно трошки кусаються для бюджетників. Все від ста гривень і більше. А деякі взагалі захмарні. На приклад 10-ти хвилинний політ на парашуті коштує 1200 гривень. Якщо удвох -1600 грн. Це круто! Але люди літають!!!

Перед пляжем – магазини, кафешки, ресторани… З вечора і до ранку дискотеки, танці, конкурси, розваги. Нічне життя кипить!

Ми пройшлися по нічному порту і подивилися, що ж тут відбувається. Подивіться і ви в нашому відеоролику.

Мінуси: Сміття, бруд, пил, сморід. Я не знаю хто і коли це все прибирає, але вже до обіду біля пляжу накопичуються великі купи сміття, пляшок, пакетів з відходами, біля яких стоїть сморід – пройти не можливо.

Звичайно, всього не опишеш і за такий короткий час не побачиш і не спробуєш. Але на другий день відпочинку ми облюбували собі невеличку кафешку біля ринку під назвою «Суші, піца». Ми вирішили зайти туди хоч разок, і замовили піцу. На наше здивування це була дуже велика, але ще більше смачна піца!!! Це була така смакота, що ми прийшли туди і на наступний день, а потім вирішили ще й на третій день сходити. Такої піци ми ще ніколи не пробували. Запивали дуже смачним фруктовим чаєм. Велике спасибі хлопцям та дівчатам, які там працюють!

П’ять днів пролетіло дуже швидко, настала пора збиратися додому. Став питання: як дістатися до автовокзалу? Таксі – дорого, пішки далеченько, просити господарів щоб підвезли – якось не пристойно. Але гуляючи по Залізному порту ми звернули увагу на будки, що пропонують екскурсії, поїздки в інші райони. Ми запитали, і дізналися, що виявляється ніяких проблем з доставкою немає. Вам запропонують список рейсів в потрібне вам місце (нам треба було в Херсон), вибираєте, на який час вам підходить, берете талончик і все. У потрібний час за вами приїде маршрутка чи автобус і ви вже їдете. Ми вибрали найближчу точку до місця нашого проживання, вона була приблизно в кілометрі. Вранці ми за 10 хвилин дійшли до місця призначення, в обумовлений час за нами під’їхав автобус, і ми спокійно поїхали в Херсон.

У Херсоні трошки погуляли біля вокзалу, затоварилися в АТБ, сіли на поїзд і поїхали. Через 17 годин ми були вже у Вінниці. Ось так пройшов наш відпочинок.

Підіб’ємо підсумки:
Витрати:
Дорога – 1000 грн
Проживання – 1700 грн
Харчування, розваги – 2500 грн
Загальна: 5200 грн. на трьох.

Дуже непогано.

Ми не намагалися дуже сильно економити, купували всі продукти, які нам подобалися. Але і не сильно витрачали, тому що бюджет був обмежений, і ми в нього майже вклалися.

Море гарне, тепле, вода чиста, спекотне сонце – відпочили непогано.

Мінуси – бруднуватий Залізний порт. Але порівняно з Затокою тут було краще!

Пока мої дорогі, з вами була Вета Базюк.

Наш ролик про Залізний порт.

video

Вы должны Войти чтобы оставить комментарий.